Damage/hit: |
45h |
primary |
|
157h |
headshot |
|
52h |
secondary |
Rate: |
2.9/s |
primary |
|
1.5/s |
secondary |
Splash Radius: |
180uu |
secondary |
Damage/s: |
130h |
primary |
|
455h |
headshot |
|
78h |
secondary |
Ripper jest najbardziej "lamerską bronią". W pierwszym trybie strzela pociskami odbijającymi się od ścian aż 6 razy. Jeśli któryś z nich trafi w górną część modelu gracza przyznawany jest headshot, tak więc zawsze powinieneś celować w głowę. Headshot Ripperem zadaje największe potencjalne obrażenia, tyle tylko że trafienie jest bardziej kwestią szczęscia niż celowania.
W drugim trybie Ripper strzela eksplodującymi pociskami, jest to coś w stylu RL. Ich wielka zaletą jest to, że są o wiele szybsze niż rakiety i mają prawie taki sam rozrzut. Charakteryzują się także szybszą częstotliwością strzału. Alternatywny tryb z Rippera zadaje tylko mniej niż połowę obrażeń jakie zadaje rakieta, tak więc powinieneś używać tego trybu tylko jeśli nie ma pod ręką żadnej innej broni.
Podsumowując, ripper jest główną bronią, w FFA gdzie można zdobyć bardzo dużo fragów po prostu lamiąc pierwszym trybem. Jest rzadko używany w duelach.
|